Ga naar inhoud

zoekmachine google kwijt b7ij Windows


Have0

Aanbevolen berichten

ik heb firefox. Ik bedoel rechtsbovenin heb je een vakje met daarin aan de rechterzijde een loepje.

In ditzelfde vakje heb je een pijltje naar beneden waaruit je kan kiezen welke zoekmachine. Ik weet niet hoe ik er een aan kan wijzen als standaard. Maar heb daarnaast per ongeluk zoekmachine google daar verwijderd.

Ik hoef inderdaad neit een hele toolbaar van Google alleen de zoekmachine bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Installeer deze add on:

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/add-to-search-bar/

- Firefox zal nu opnieuw opgestart worden.

- Ga naar Google en ga nu in het zoekvak staan en rechtsklik en kies "Add to Search Bar"... (zie afbeelding hieronder)

post-484-1417704444,2165_thumb.png

Voila, Google is opnieuw toegevoegd aan je search bar van Firefox.

- Je kan de add on nu opnieuw verwijderen (google search blijft aanwezig!)

Druk op Alt toets in Firefox. Er verschijnt een werkbalk. Ga naar het menu Extra en kies Add- ons. Klik links op "Extensies" en bovenaan staat "Add to search bar 2.0". Klik aan de rechterkant op "Verwijderen". Voila, de add on is verwijderd, maar de zoekmachine van Google blijft behouden.

Om de zoekmachine van Google standard te houden in Firefox, moet je die gewoon selecteren en daarna Firefox eens afsluiten en opnieuw opstarten. U zal zien dat Firefox het onthouden heeft.

post-484-1417704444,3292_thumb.png

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.