Ga naar inhoud

zoekvlak


Have0

Aanbevolen berichten

Beste lezer, ik lees overal je moet op je startknop staan en dan komt zoekvlak tevoorschijn. Bij mij niet. Moet ik ergens, waar een instelling veranderen ? Ik wil bijvoorbeeld een programma zoeken. Ik weet niet hoe ik dit moet doen, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape, ik heb wel windows 7. Maar startknop is vierkant, daarboven zie ik alleen direct staan blokje alle programma's, ik kan daar niets invullen.

Als ik op blokje alle programma's klik, dan komt er blokje vorige weergave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dit er altijd al zo uitgezien? Het beste is het denk ik even het Windows Thema te resetten.

Dit kun je doen door:

1. rechtermuisknop op je bureaublad en klik op "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen"

2. Er opent een scherm met allerlei thema's.

3. In die lijst zie je ergens een kopje staan: "Aero-thema's" daarin klik je op "Windows 7"

4. Als het goed is gaat je scherm even op grijs en wordt het thema toegepast.

Je zou nu weer gewoon het originele Windows 7 thema geactiveerd moeten hebben. Je kunt ook een ander thema gebruiken, maar "Windows 7" of "Windows 7 basic" is het meest gebruikte/voorkomende thema

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, ik zat helemaal verkeerd. Ik dacht dat door het herstellen van het thema de zoekbalk terug zou komen.

Ik heb even op internet gekeken en je kunt de zoekbalk terug krijgen door de search-service terug aan te zetten. Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:

1. Ga naar "Configuratiescherm"

2. Ga naar "Programma's"

3. Klik op "Windows onderdelen installeren of verwijderen" (of iets wat daar op lijkt)

Als het goed is duurt het even voordat het volgende scherm naar voren komt:

enable-search-windows7-400x271.png?0479ea

Vink hier het onderdeel "Windows Search" aan en druk op OK.

Windows gaat nu de search engine terug installeren. Blijkbaar heb je deze ooit in het verleden gedeinstalleerd.

LET OP! Je computer moet opnieuw opgestart worden om de wijzigingen door te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.