Ga naar inhoud

Zwart scherm na verwijderen Powerpoint 2010 update KB 2553145


leeuw01

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Vanavond heb ik bovengenoemde update van Powerpoint handmatig verwijderd, zoals door Microsoft aangegeven. Na het verwijderen kreeg ik gelijk een zwart scherm met alleen een prompt bovenin. Ik heb hierna de computer opgestart met het idee om via de veilige modus een systeemherstel uit te voeren. Alle aangegeven toetsen F8, F5, F10 en tab-toets heb ik geprobeerd bij het opstarten, maar ik kom niet bij het scherm waar ik de veilige modus kan selecteren. Het Windows scherm krijg ik niet eens te zien. Als ik opstart hoor ik een paar korte piepjes achter elkaar die ik normaal niet hoor dan krijg ik gelijk het zwarte scherm met de prompt, daarna gaat dit even weg om te worden vervangen door een scherm met de melding van het merk van mijn moederbord en daarna komt het zwarte scherm met de prompt weer. Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat het verwijderen van een update m.b.t. Powerpoint mijn hele systeem plat legt of is hier sprake van een toevallige samenloop van omstandigheden en is er iets anders defect gegaan bij mijn computer. Mijn computer is 3 jaar oud. Alvast hartelijk dank voor het meedenken en de hulp.

Hartelijke groet,

Erinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.