Ga naar inhoud

Altijd zelfde document, altijd opnieuw beginnen


boomie

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik moet elke week een soortgelijk documentje maken. Elke keer staat er andere tekst in, maar de Lay-out blijft hetzelfde (bv. kleine afbeeldingetjes naast de tekst aan de zijkant), de titels, ...

Nu moet ik elke keer opnieuw beginnen, alle titels opnieuw plaatsen, ...

Nu is mijn vraag: Is er geen manier om dit vlugger en gemakkelijker te doen?

ps: Ik heb al geprobeerd om een sjabloon te maken maar dit werkt niet omdat een sjabloon nog altijd onderhevig is aan enters (daarmee bedoel ik, dat als ik enter druk boven de afbeelding, hij naar beneden gaat).

Bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag boomie,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast alifke

Ik heb in mijn werkbalk snelle toegang de bewerking “tekstveldpost-33088-1417704899,1231_thumb.jpg toegevoegd.

De tekst die gewijzigd moet worden markeer je en druk je op bovenvermeld icoontje.

Herhaal dit met alle tekst die gewijzigd moet worden.

Daarna moet je het document beveiligen.

Dit doe je door te klikken op “Ontwikkelaars”, “document beveiligen”, “opmaak en beperking bewerken”, “alleen bewerkingen van dit type toestaan in het document”, “formulier invullen”.

Druk er na op “ja, afdwingen van beveiliging starten” en geef een paswoord in.

Wanneer het document beveiligd is, kan je met de tabtoets naar de te wijzigen velden gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.