Ga naar inhoud

Diverse accounts overzetten naar andere laptop gaat niet goed


Hehemann

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 emailadressen die ik allen in Outlook 2007 heb geinstalleerd. Nu heb ik een 2e laptop gekocht en wil daarop 3 emailadressen overzetten. Ik heb de accounts op de 'oude' laptop verwijderd en alles geinstalleerd op de nieuwe laptop, nu ontvang ik op 1 adres wel mijn mails op de nieuwe laptop, maar van mijn andere adressen ontvang ik de mails op de oude laptop, terwijl alle accounts en gegevensbestanden verwijderd zijn !? Verzenden vanaf alle emailadressen kan ik wel vanaf de nieuwe laptop....;-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Je geeft door dat je de accounts verwijderd hebt in de oude laptop maar toch ontvang je de e-mails nog op die laptop???:hmmmm:

Dat kan dus niet.

Welke provider heb je?

Ziggo, maar dat heeft toch niets met de instellingen van Outlook op mijn laptop te maken? Outlook bepaalt toch of en wat deze binnen haalt?

Als al je accounts verwijderd zijn in Outlook op die oude laptop kan je er geen e-mails meer ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb nog 1 account op de oude laptop laten staan. Ik heb die ook (als proef) verwijderd en dan komen er idd geen mails meer binnen. Maar van de 2 accounts die ik over heb gezet komen er op de nieuwe laptop ook de mails niet binnen. Als ik dan het ene account (welke ik op de oude laptop wil houden) terugzet ontvang ik de mail voor die account, maar ook van die 2 die wilde overzetten....help snap er niets van !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je die mails van die andere accounts ontvangt heeft te maken met het feit dat ze in één en dezelfde mailbox zitten denk ik, want ik vermoed dat ze allemaal eindigen op ...@ziggo.nl.

Het gaat dan om aliassen.

Het ene e-mailadres dat je op de oude pc behouden hebt zal je eigenlijk ( je eerste) hoofdaccount zijn.

Dat heb je op de nieuwe laptop niet geïnstalleerd, klopt dat?

Als je die op je nieuwe laptop installeert zal je wel e-mails ontvangen.

Ik ga er van uit dat je op allebei de pc's outlook 2007 gebruikt.

Kijk dan ook eens na of je alle instellingen juist hebt staan via deze link.

Kan je met jouw type abonnement een tweede mailbox aanmaken bij ziggo?

Een andere mogelijkheid is dat je alle e-mailadressen ook installeert op je nieuwe laptop en dat je via de functie " een kopie van de berichten op de server achterlaten" in Outlook bepaald wanneer de mails verwijderd mogen op de server van ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Dag Hehemann,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

en het probleem vergroot eerlijk gezegd nog meer

Even voor het beeld: ik heb 1 @home account en daar komen 2 andere mailadressen ook op binnen. Dat zijn accounts van starthosting met verschillende extensies...

Maar nu heb ik OOK nog een probleem dat er diverse adresboeken aangemaakt zijn, maar ik die niet eens kan bereiken. Als ik een nieuwe mail wil aanmaken en AAN klik, krijg ik een adressenboek met 4 adressen te zien terwijl ik er echt 600 in heb zitten...

HELP !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.