Ga naar inhoud

E-mail bestanden van Windows Live Mail naar Microsoft Outlook 2010 overzetten


Tessadw

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds afgelopen week heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. Op de oude laptop werkten wij met Windows Live Mail en twee soorten e-mailadressen. Op de nieuwe laptop hebben wij Microsoft Outlook 2010 geinstalleerd. Tevens hebben we een externe harder schijf aangeschaft. Nu lukt het mij met geen mogelijkheid om de e-mailbestanden uit de Windows Live Mail via de externe harde schijf in Microsoft Office 2010 te plaatsen (op de nieuwe laptop). Aangezien ik niet zo handig ben met computers heb ik ook geen idee of ik wat ik doe wel goed doe. Het is wel gelukt om de e-mailadressen in Microsof Outlook te registreren en één e-mailadres haalde zelfs uit zichzelf alle bestaande e.mail binnen zonder dat ik daarvoor iets hoefde te doen.

iemand enig idee wat nu te doen? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kurtt,

Bedankt voor de snelle reactie! Dit had ik inderdaad ook al gevonden en geprobeerd, maar volgens mij werkt dit alleen op één en dezelfde pc, en niet tussen twee verschillende laptops?

---------- Post toegevoegd om 20:20 ---------- Vorige post was om 20:13 ----------

Ik krijg bij stap 6 de melding: The export could not be performed. An error accurred while initializing MAPI. Deze melding komt wanneer ik kies voor ''Microsof Exchange''.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.