Ga naar inhoud

Geen geluid bij afspelen PPS


Gast Willem

Aanbevolen berichten

Bij een ontvangen PPS via Outlook Express is geen geluid hoorbaar. Wel is er beeld. Het besturingssysteem is windows 98SE. In het verleden heeft het wel gewerkt. Heb nu alles opnieuw geinstalleerd maar heb nog steeds geen geluid.

Codec pack is ook geinstalleerd. Waar moet ik zoeken of wat kan ik nog doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pat,

Nee het is geen zelfgemaakte PPS. Regelmatig krijg ik van mailvrienden zowel een mail met een pps als wmv bestand. In het verleden kon ik ze allebei afspelen maar thans alleen wmv met windows mediaplayer. Een pps bestand kan ik niet afspelen. Heb wel naar mijn instellingen gekeken. Ook een voorbeeld wavebestand kan niet worden afgespeeld. Je weet wat ik bedoel zo'n geluid als je PC bijvoorbeeld opstart etc. Alle geluiden op de PC zijn verder te horen. Dus de kaart doet het wel. Ook stations zijn normaal te beluisteren. Aleen PPS bestanden niet. Ik denk een instellingsfout. Maar wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.