Ga naar inhoud

Hoe emails converteren naar PDF's zonder links?


m.franken

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een aantal emails in Microsoft Outlook die ik wil kopieëren naar PDF bestanden (of ander formaat mag ook)

In die bestanden wil ik foto's en links naar websites vast in hebben staan. Dus niet met links die je ergens heensturen.

Foto's/links moeten dus zichtbaar blijven ook als de betreffende foto's en sites verdwenen zijn.

Is dat mogelijk en hoe doe ik dat dan?

Er is een beetje haast bij want het gaat om documenten uit hyves en ik heb slechts t/m 1 december de kans om dat nog te doen.

vriendelijke groet

Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je bijvoorbeeld Foxit reader gebruikt om PDF bestanden te openen kan je als de e-mail geopend is kiezen voor afdrukken.

Als printer selecteer je dan Foxit Reader PDF printer en zo sla je het document op.

Enkele andere pdf printers:

FREE PDF Printer

Gratis PDF converter - doPDF

CutePDF - The free PDF Converter, Convert to PDF for free, Free PDF Utilities.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lang gewerkt met CutePDF Writer, maar de laatste dagen geeft het problemen. Als ik het bestand opgeslagen heb kan ik het daarna nergens meer terug vinden !?! Heb het al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen :-)

Ik zie dat bij FREE PDF Printer staat dat het voor windows 8 is. Ik werkt nog met windows 7.

Die andere zal ik eens proberen.

Bedankt

groetjes

Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.