Ga naar inhoud

Microsoft Office


hugobetty

Aanbevolen berichten

Ik heb Microsoft Office 2007 onder Vista. Bij de aankoop van mijn PC, een HP, stond er al een 30 dagen versie van Microsoft Office op de PC. Ik heb een originele versie, Home and Student, gekocht en die geïnstalleerd. Nu krijg ik steeds, na het sluiten van ofwel Word ofwel Excel of Powerpoint, een bericht: "Office Word, Excel of Powerpoint werkt niet meer" Daarna komt er een ander bericht dat er een oplossing wordt gezocht maar die krijg ik nooit. Hoe kan ik dit oplossen? Moet ik eventueel alles van Office verwijderen en dan terug de aangekocht versie installeren, maar kan dit zonder problemen? Of wat doe ik?:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit komt waarschijnlijk omdat hij niet goed is overschreven je moet dan even compleet office deinstalleren. daarna moet je die office die je hebt gekocht eens opnieuw proberen installeren... dan zou het weer goed moeten zijn...

het verwijderen van office kan door naar:

Start --> configuratie scherm -->

zorg dat hij NIET op klassieke weergave staat en druk onder het kopje Programma's en klik op programma's verwijderen

selecteer daar office en druk op verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

schot in het wilde weg; je hebt een HP printer?

(zijn HP printers die om een of andere reden ervoor zorgen dat als Office afgesloten wordt je Word / Excell blijft hangen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eens de drivers voor dat toestel verwijderen & kijken of het probleem zich da nog steeds voor doet? Ik heb het met mijn hp ook gehad, en nadat ik de drivers verwijderd had werkte het wel weer (en na het installeren van nieuwe drivers vanop de site bleef het goed werken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.