Ga naar inhoud

Microsoft Office 2003: product key verloren...


mani88

Aanbevolen berichten

Mijn computer heeft een zware crash gehad, waardoor men in de PC-winkel mijn Windows enzo volledig opnieuw heeft moeten installeren.

Nu moest ik dus ook Microsoft Office 2003 opnieuw installeren.

Probleem: ik heb wel nog de CD-rom (dus ik het Office kunnen installeren), maar niet meer het doosje met de product key erop.

Conclusie: ik kan mijn Office programma's dus niet gebruiken aangezien ik geen product key heb.

Iemand een mogelijke oplossing?

Heeft iemand soms een werkende sleutel? (Ik weet dat dit eigenlijk illegaal is, maar ik heb wel de CD-rom dus kan bewijzen dat ik Office wel degelijk heb gekocht!! Heel stom dat ik de product key ben verloren maar ja..)

(*) Het moet Office 2003 zijn, want met Office 2007 kunnen mijn ouders niet goed werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het legaal is dan staat het op uw cd een keycode (achterkant)

Anders naar de computerzaak en zij kunnen u een keycode aanvragen bij Microsoft.

Ik had 2 doosjes:

* 1 met een trial versie

* 1 met de volledige versie van Office (+ key)

Die laatste ben ik echter verloren. Ik heb office dan toch nog kunnen installeren via de trail versie, maar die versie zal binnen een paar dagen natuurlijk niet meer werken, zolang ik geen product key ingeef.

En op de achterkant van de trial versie staat ook geen product key. In de computerwinkel zeiden ze gewoon dat ik dan ganse Office pakket opnieuw moet kopen en spraken ze niet over een nieuwe product key...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trial werkt 60 dagen mits je geactiveerd hebt.

Die staat zo'n beetje verborgen.

Als ik mij niet vergist dan moet je naar start / programma / office 2007 zijn.

Daar staat activeer office of zoiets.

Ik zal eens bij Microsoft kijken wat je kan doen.

Volgens mij gewoon bellen en op factuur staat een serie nummer.

Staat er niks op dan is een factuur genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.