Ga naar inhoud

Microsoft Office 2007.


rob

Aanbevolen berichten

Hello .

Ik had een 3 maand gratis versie van Microsoft Office 2007.

Na de 3 maand heb ik Office verwijderd en OpenOffice gedownload .

Als ik nu iets open met OpenOffice , dan komt Microsoft Office altijd met een melding dat Office 2007 verlopen is :viking:

In configuratie -- programs -- staat Office 2007 altijd nog in en ik krijg dat er niet uit xD

Ik krijg altijd de vermelding " de productinstallatie is beschadigd , voer setup opnieuw uit "

Ik kan toch niet opnieuw alles instal. vanuit mijn recovery cd rom ??

Ik heb een afbeelding van de vermelding bijgevoegd !

Iemand een idee om dit vervelend ding op te lossen ?

Bedankt .

Rob .

post-673-1417703898,2828_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar iets misgelopen met verwijderen van Office 2007.

Ik weet niet of dit ook zo werkt bij win 7 omdat ik nog staat te wachten op win 7

Ga naar start

Typ msconfig

Kijk bij opstarten(run) en bij service of je daar office 2007 ziet.

Zo ja dan uitvinken.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft .

Geen enkel spoor van 2007 Microsoft office te vinden daar ?

Wat ik wel zie staan is " Microsoft Office diagnostics service "

Heeft dat eriets mee te doen ?

En heb gisteren CCleaner al laten draaien , zonder resultaat !!

Dat is de reden dat ik een bericht daarover geplaatst heb hier , ik ben aan het einde van mijn latijn !!

Wat kunnen we nog doen ?

Zou ik 2007 office kunnen vinden en instal. vanuit mijn recovery cd ( dat is er nog een van vista en nu draai ik win 7 ? ) alleen office --- is dat mogelijk ?

aangepast door rob
wat bijgevoegd .
Link naar reactie
Delen op andere sites

S tegisoft --- Microsoft Office diagnostics service uitgeschakeld (afgevinkt ) --toegepast -- herstart .

Sorry geen enkel resultaat -- Office komt altijd nog met een melding dat Office 2007 verlopen is, grrr .

In configuratie -- programs -- staat Office 2007 ook altijd nog , en met geen stokken er uit te krijgen .

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.