Ga naar inhoud

Microsoft Office Outlook


Gast Pascale34

Aanbevolen berichten

Gast Pascale34

indien ik een mail verzend komt die automatisch in de map verzonden berichten.

nu heb ik onlangs gemerkt dat indien ik naar één bepaald mail adres een mail verzond dat die niet in de verzonden map werd opgenomen en dus geen bewijs van verzending had, ik heb uiteindelijk eerder bij toeval ergens gemerkt dat dit mail adres stond ingegeven waar door het bij verzenden niet werd bewaard !!

ik vroeg me af of ik dan mogelijks ergens per toeval iets had aangeklikt.

ook kan ik nu niet meer terug vinden of er nog meerdere in staan vermeld , weet iemand waar ik dat kan nazien in mijn outlook ?

Mvg

Pascale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascale,

Je doet best het volgende ga naar menu daarna gaat u naar extra en kiest u voor opties... Schakel op het tabblad Verzenden het selectievakje Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items in... als dit niet gaat doe je best het volgende: kijk anders hier eens: C:\Documents and Settings\(gebruikersnaam)\Local Settings\Application Data\Identities\{E863E1AD-B5CD-4676-BF5D-EF9CC547D3A1}\Microsoft\Outlook Express\Verzonden items.dbx dit is meestal de plaats op je standaard partitie waar de mails worden opgeslagen (verzonden berichten)... vink in de mapopties in tabblad weergave de "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan als dat nog niet zo is en kijk eens op de bovenstaande locatie of Verzonden items.dbx er nog staat...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pascale34

Bart,

mijn verzonden berichten blijven wel bewaart, maar ik was op zoek naar de optie waar je bijvoorbeeld één wel bepaalde mail adres in kon typen, van een derde, waar ik indien ik er een mail naartoe zend deze mail ene mail niet wordt opgeslgane bij mijn verzonden berichten.

mvg

Pascale

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bart16,

Los van het feit dat het niet de oplossing is die Pascale zoekt, ben je ook mis met het programma. Je geeft de verklaring voor Outlook Express ... en dat werkt natuurlijk helemaal anders dan Office Outlook waar het hier om draait.

@ Pascale,

Bij "ontvangen" mails zit de functie waarmee je een filter op specifieke adressen kan aanbrengen in bijna elk mailprogramma, maar bij "verzonden" mails zal je daar hopeloos naar zoeken en Outlook heeft deze functie - bij mijn weten - zeker niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.