Ga naar inhoud

Office outlook 2010 agenda afdrukken


spike

Aanbevolen berichten

Hallo,

Tot enige tijd geleden kon in in outlook agenda, nadat ik een zoekopdracht uitgevoerd had, de resultaten van de zoekopdracht afdrukken.

Sinds kort kan ik dat niet meer maar wil outlook enkel nog de volledige agenda afdrukken.

Wat ik terug zou willen gaat/ging als volgt:

De agenda staat ingevuld met afspraken waarvan het onderwerp de naam van een klant is.

Dan zoek ik op naam van een bepaalde klant. (Voorheen selecteerde outlook vanaf de eerste letter afspraken met die letter die hij dan in het geel zette, en verminderde de resultaten met iedere bijkomende letter, dit terwijl ik typte. Dat doet hij dus ook niet meer. Enkel wanneer de volledige naam ingevuld is en ik op enter druk, heeft hij resultaten.)

Zo krijg ik dus een lijst met alle afspraken van die klant.

Als ik dan op 'Bestand' en 'Afdrukken' klikte, toonde hij de resultaten in een lijst met kolommen: onderwerp, locatie, begintijd en eindtijd.

Nu zet hij gewoon de hele agenda in die lijst . (agenda loopt terug tot 2004 dus dat is een lange lijst)

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie

heb mij al blauw gezocht in de opties en instellingen, ook al halve internet afgeschuimd voor oplossing.

In outlook zelf heb ik niks veranderd, toch niet bewust.

Volgens mij staan de zoekopties zoals het moet. zie bijlagepost-49425-1417705818,5701_thumb.jpg

De laatste tijd piekte mijn ram verbruik nogal, en heb ik nogal wat achtergrondprogramma's uitgeschakeld om dat verbruik naar beneden te krijgen.

Het is mogelijk dat ik iets uitgeschakeld heb dat niet mocht.

Ik weet nu niet welke ik terug zou moeten aanleggen, als het daaraan zou liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mogelijk dat ik iets uitgeschakeld heb dat niet mocht.

Ik weet nu niet welke ik terug zou moeten aanleggen, als het daaraan zou liggen.

Of het er iets mee te maken heeft weet ik zo ook niet maar er is maar 1 manier om dat te weten te komen en dat is ze terug inschakelen.

Noteer eerst welke uitgeschakeld stonden, moest het probleem daar niet liggen kan je ze terug inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.