Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen met Incredimail


Gast blondie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

hopelijk kan iemand me helpen.

Al enkele jaren gebruiken we Incredimail zonder problemen.

Sinds vorige maand hebben we AVG free edition geinstalleerd en sindsdien krijgen we niet alle mailtjes meer binnen. :(

Weet iemand hoe we dit kunnen verhelpen? (Tja, natuurlijk kunnen we Incredimail eraf halen maar ik vind mailtjes minder saai met Incredimail.)

Grtz,

Blondie

Mededeling

Een oplossing voor dit onderwerp werd gegeven in onderstaande post:

http://www.pc-helpforum.be/showpost.php?p=5436&postcount=8

Wanneer u een gelijkaardig probleem hebt, start een nieuwe discussie en verwijs naar dit onderwerp

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, ik heb een vermoeden dat dit iets in met de firewall van avg

in avg kan je ergens een programma toevoegen als 'trusted apllication'. Je kan dat misschien eens proberen.

We hopen alvast dat het lukt...

Ik heet je intussen even welkom hier aangezien dit je eerste post is !

we hopen je te kunnen helpen met al u problemen

karel

webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rekening houden dat avg free; een gratis software is, en k veronderstel dat het een anti-vira is en gratis anti-vira boeten meestal in op één of ander vlak.

Ik raad je aan om toch in een betalende anti-vira te investeren want het kan erg wat schade toebrengen aan je pc wanneer je niet behoorlijk beschermt bent. Qua beveiliging moet je nooit overdrijven maar investeren in anti-vira is een must.

Ik zou zeggen overschakelen.

Betalende anti-vira bieden je ook een stuk meer opties om applicaties toe te vertrouwen of te weigeren. Het zijn ook meestal gebruiksvriendelijkere interface enz.

mvg

Neotic Crypt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rekening houden dat avg free; een gratis software is, en k veronderstel dat het een anti-vira is en gratis anti-vira boeten meestal in op één of ander vlak.

Ik raad je aan om toch in een betalende anti-vira te investeren want het kan erg wat schade toebrengen aan je pc wanneer je niet behoorlijk beschermt bent. Qua beveiliging moet je nooit overdrijven maar investeren in anti-vira is een must.

Ik zou zeggen overschakelen.

Betalende anti-vira bieden je ook een stuk meer opties om applicaties toe te vertrouwen of te weigeren. Het zijn ook meestal gebruiksvriendelijkere interface enz.

mvg

Neotic Crypt

vind ik beetje overdreven reactie. AVG is een zeer betrouwbare anti virus en dat heeft niks te maken ermee...

als je de optie dit ik poste is het probleem ook verholpen :D

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals blondie al zegd is dat ze avgFREE heeft.

en een vuurmuurtje krijg je enkel bij de plus dus bij avgfree zit geen firewall.

zelf zou ik zonealarm er al opzetten voor een goede firewall (en program control)

dan zou ik pas avg verwijderen en een andere antivirus gebruiken.

@neotic:ik gebruik nu avg en ben er zeer tevreden over avg free en zonealarm is een goed programme en mijn pc is nog steeds niet stuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodevening everybody,

bedankt voor jullie reakties. Het probleem is 'gedeeltelijk' opgelost. We hebben de SPAM filter uitgezet en nu krijgen we wel alle mailtjes binnen. Helaas ook de troep. Je wilt niet weten wat een rotzooi er allemaal binnenkomt en dat om de 3 minuten !!!! :evil:

Karel, kun jij wat meer uitleg geven over dat programma " trusted apllication " dat eventueel bij te voegen is bij AVG free edition?

Voor het geval dat je dit een domme vraag vindt: ik heb een goed excuus... blond weet je wel :D

Bedankt nog voor de hartelijke ontvangst op dit forum.

Blondie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Hallo allemaal,

hopelijk kan iemand me helpen.

Al enkele jaren gebruiken we Incredimail zonder problemen.

Sinds vorige maand hebben we AVG free edition geinstalleerd en sindsdien krijgen we niet alle mailtjes meer binnen. :(

Weet iemand hoe we dit kunnen verhelpen? (Tja, natuurlijk kunnen we Incredimail eraf halen maar ik vind mailtjes minder saai met Incredimail.)

Grtz,

Blondie

@Blondie : Ik heb ook jaren IncrediMail gebruikt. Maar op de duur ben je die "Krijg deze content gratis" popups en dat bannertje in het programma beu.

Nu gebruik ik Thunderbird en dat werkt goed.

Daar ben ik tenminste tevreden van.

Thunderbird kan je afhalen op http://www.getthunderbird.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.