Ga naar inhoud

oude mails niet meer te openen


urbain1

Aanbevolen berichten

Hallo beste helpers; even een vraagje hier .

Hoe kan ik mijn e-mails openen die ik vroeger met outlook opende (trial versie).

Ik had dus de trial versie en nu dat die al een hele tijd is afgelopen , wilde ik die mails terug openen en dat lukte dus niet meer.

Aangezien ik hier vista op mijn pc heb staan beschik ik dus ook niet meer over outlook express dus ook dat kan ik dus niet gebruiken.

momenteel gebruik ik mozilla maar met dat programma lukt het dus ook niet.Windows live mail is dus geen optie om te installeren want die kan niet overweg met pop en ik kan onmogelijk een account van telenet aanmaken.

Wie weet raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet Outlook Express 7 ofwel Windows Mail gebruiken?

Deze kan zelfs emails vanuit Outlook exporteren en deze zijn leesbaar hierin ;-)

mvg

m4TTi

op mijn vista kan ik dus geen outlook express meer vinden zoals ik al had vermeld in mijn mailtje.

En windows mail wil ik niet installeren omdat die geen pop ondersteund en zo kan ik mijn mails die verstuurd worden via telenet dus niet lezen.En zoals ook al vermeld heb ik outlook niet meer in mijn bezit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek de .dbx bestanden van je outlook trial versie, verplaats ze naar een veilige plaats en probeer dan het volgende trukje.

Verwijder de vervallen trial versie, ruim het register op met CCleaner en installeer de trial opnieuw.

Meestal lukt het wel op deze manier maar soms ook niet dus geef ik geen garantie op succes. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas , helaas de trial versie is toch wel enkele maanden van mijn pc verwijderd en ik heb dus geen mogelijkheid meer om deze nog terug te installeren, ook omdat ik de daartoe meegeleverde sleutel niet meer in mijn bezit heb.De mails die ik wilde openen zijn msg bestanden en die kan ik zelfs met outlook express niet openen via mijn oudere pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.