Ga naar inhoud

plugin verwijderen


Repins

Aanbevolen berichten

hallo, een aantal weken geleden heb ik op mijn pc een plugin moeten installeren zodat word ' een soort taa' ofzoiets kon lezen.

Sindsdien start word altijd vrij traag op. Voor de rest is alles ok. Exel enzo werkt nog perfect en de computer gaat ook nog altijd perfect.

Alleen problemen bij word dus. Ik heb office ook al opnieuw geïnstalleerd maar word blijft echt traag opstarten.

Iemand een idee hoe ik word weer snel kan laten opstarten?

grtzz

Rep

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh ik zou gwn die plugin verwijderen als ik van jou was wrs heb je iets kwaadaardig mee gedownload die in die plugin zat en dat je ms word vertraagt ma soit je gaat naar c:\program files\Microsoft Office\... en dan zoek je naar je plugin die je hebt gedownload en verwijder je die. mvg van bart. ben je geholpen vergeet de bedankknop zeker niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

je gaat naar c:\program files\microsoft office en die map open je vervolgens zoek je een mapje plug in je zet dit over heel je scherm en dan neem je een screenshot door op je klavier op print screen te drukken en vervolgens het te plakken in het volgende berichtje, zo zal ik zien welke plugin je mag verwijderen, goed ? mvg van bart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.