Ga naar inhoud

Powerpoint (.pps)


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

Op mijn desktop met Win7 speelde ik altijd de PowerPoint presentaties die als bijlage in een mail toekwamen af met PowerPoint 2010.

Sinds enkele dagen geleden lukt mij dit niet meer.

Als ik de presentatie opsla op een andere locatie lukt het me ook niet. Maar als ik eerst het prog. PowerPoint opent dan via bestand openen en de presentatie kies en verder bekijken als diapresentatie kan ik dit dan toch bekijken. Zoals je merkt niet de gewone weg om dit te openen.

Wat kan er gebeurt zijn dat ik dit niet meer zoals vroeger kan bekijken?

Graag even de hulp van PCH aub.

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's.

Klik daar op een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Scroll naar beneden tot je bij PPS komt.

Daar zie je staan met welk programma een PPS geopend wordt.

Indien niet correct kan het aangepast worden via de toets ander programma...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie,

Allereerst prettige feestdagen.

Is gelukt, .pps werken terug.

ivm systeemherstelpunten stonden er maar twee 20 en 25 /12 (ook meer herstelpunten aangevinkt) herstelpunten die ik kon gebruiken, maar 20/12 was wel de goeie.

Nu, wat bepaald er het aantal opgeslagen herstelpunten of kan het zijn dat er scan prog deze wissen?

Ik gebruik Spy-hunter regelmatig. Sta u daarachter?

grts

djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal herstelpunten dat bewaart wordt hangt ook af van de gereserveerde ruimte ervoor, je kan die ruimte aanpassen. Hoe je dat doet lees je hier.

Je hebt ook de mogelijkheid om zelf handmatig een herstelpunt aan te maken.

Meer over systeemherstel lees je in deze link.

Of spy-hunter een degelijk betrouwbaar stukje software is weet ik niet, je kan altijd die vraag stellen in het subforum bestrijding malware en virussen.

Regelmatig een backup maken van je systeem via een backuptool is zeker de moeite waard naast het gebruik van herstelpunten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag djdanvan,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.