Ga naar inhoud

pps gaat niet automatisch afspelen


jepperke

Aanbevolen berichten

Beste,

als ik een mailtje ontvang met een pps, en klik er op gaat deze niet automatisch afspelen, het opent wel in poiwerpoint maar speelt niet in diavoorstelling af en ook zonder muziek

Als ik dan ga kijken bij bestandstype of protocol wijzigen staat er bij pps enkel poiwerpoint, en bij een goede vriend van me met dezelfde pc win 7 office 2010 staat er bij de pps microsoft powerpoint 97 - 2003 diavoorstelling!

Hoe kan ik dit op mijn pc veranderen zodat ik mijn ontvangen pps automatsich in diavoorstelling afspeelt

bedankt voor uw tijd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met onderstaande afbeelding kan je eens vergelijken hoe het normaal staat.

Ik gebruik versie 2007.

post-23245-1417704330,3393_thumb.jpg

Als het juiste programma niet gekoppeld is kan je bovenaan in het scherm "een bestandstype of protocol aan een programma koppelen" de knop "ander programma " aanklikken

Dan kies je bijvoorbeeld je powerpoint viewer.

Maar zoals Stegisoft vraagt met welke office werk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben er nog een keertje,

het programma powerpoint is wel degelijk gekoppeld aan de pps, maar niet powerpoint diavoorstelling( zoals het zou moeten zijn ) , als ik dan kies ander programma dan vind ik enkel gewoon powerpoint in de lijst van de microsoft 2010, waar kan ik powerpoint diavoorstelling vinden??

Ik kan een beetje mijn plan trekken maar ik leg het misschien moeilijk uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.