Ga naar inhoud

Skype versie 6.3.60.105


Eggy

Aanbevolen berichten

Tot vandaag gebruikte ik de versie 6.1. Ik besloot dan toch maar te updaten. Ik ging naar de site van Skype en downloadde en installeerde de laatste versie van 14.03.2013, 6.3.60.105. Tijdens het installeren kreeg ik al een foutmelding: post-1595-1417705346,8443_thumb.jpgHet ontvangen videobeeld is in twee gesplitst. Ik krijg normale audio en de gesprekspartner had ook normale audio en video van mij. Ik heb ondertussen al tweemaal een herinstallatie gedaan en telkens Ccleaner gebruikt maar nada. Het probleem blijft. Heeft iemand daar ook last van met eventueel een oplossing.

post-1595-1417705346,8249_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In afwachting van een antwoord ben ik op de site van Skype gaan rondneuzen. Ik vernam daar dat de versie 6.3 videoproblemen kan leveren op oudere pc's. Er is ook een link naar een vorige versie van Skype, 6.1.999, die ik, na een uninstall van Skype 6.3 te hebben gedaan, installeerde. Deze versie, 6.1.999, werkt terug perfect. Dus, als je pctje wat ouder is (mijne is 6 jaar oud) blijf je best bij de versie 6.1. Hier is de link: support. Dit draadje mag voor dus op slot.

- - - Updated - - -

Oeps, heb gezien dat dit draadje in verkeerde categorie werd gepost. Sorry hiervoor.

aangepast door eggers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.