Ga naar inhoud

verwijderde items


Aanbevolen berichten

hello,

ms2013 outlook wordt gebruikt, en als ik e-mail berichten verwijder zou dat normaal in de map "verwijderde items" moeten komen doch daar zijn ze niet te vinden.

bestaat er ergens een instelling waar ik kan terugvinden waar ze wel worden geplaatst en dus ook kan ik daar zelf beslissen waar ze moeten komen?

groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan guy,

bedankt voor je antwoord maar waar ik naar zoek is "waar kan ik vinden dat een item dat wordt verwijderd moet terechtkomen in de map "verwijderde items" het zou evengoed, als voorbeeld, kunnen zijn dat ze rechtkomen in "verzonden items" wel beschouwen als voorbeeld.

mijn vraag is dus wel ,waar kan ik de weg (path) vinden of wijzigen.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb outlook hier niet opstaan op mijn laptop, maar als je bovenaan uiterst rechts op het lint "bestand" klikt vindt je opties , daar kan je het pad wijzigen . Heb ook outlook 2013 op mijn pc staan, zal vanavond eens kijken.

Je kan zelfs een nieuwe map(pen) maken en daar e-mails in opslaan.

sorry moet zijn uiterst links

aangepast door Guy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste is het even belangrijk om te weten hoe jouw e-mail gekoppeld zit. Is dit via POP3, IMAP of Exchange?

In het geval van IMAP, zou jouw mail nog wel in de verwijderde items moeten staan op de webmail. Anders moet je even kijken hoe je via IMAP jouw verwijderde items kunt toevoegen.

Ter info:

IMAP verwijderd de items door ze eerst te markeren als 'verwijderd'. Wanneer je dit synchroniseert met de mailserver, dan pas worden ze op de mailserver verwijderd. Het ligt er helemaal aan hoe de mailserver dit doet. Zet hij ze naar een 'verwijderde items' map of verwijderd hij ze voorgoed. Dat hangt af van hoe de mailserver ingesteld staat. Dit kun je vragen bij de provider. Misschien kun je dit ook nog wel aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt Leroy,

"In het geval van IMAP, zou jouw mail nog wel in de verwijderde items moeten staan op de webmail. Anders moet je even kijken hoe je via IMAP jouw verwijderde items kunt toevoegen".

toch zou ik willen vragen wat je bedoelt met het bovenstaande.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.