Ga naar inhoud

Word Starter 2010 reageert niet


daan_

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn laptop nu ongeveer een half jaar en ik heb een maand geleden Word Starter 2010 geinstalleerd. Alles werkte prima maar sinds vorige week begon het telkens vast te lopen wanneer ik een document open en het wil bewerken. Als ik een nieuw leeg document begin zijn er geen problemen.

Er komt altijd op mijn taakbalk dat Microsoft Office een vereiste functie aan het downloaden is waardoor het mogelijk niet reageert, maar na een tijd stopt dat downloaden en dan werkt Word nog steeds niet. Via taakbeheer kan ik Word sluiten maar anders niet. Als er iemand weet hoe ik dit kan oplossen laat het me dan aub weten!

Daan

aangepast door daan_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ook. Maar ik heb het daarvoor nooit gezien of gebruikt. Ik dacht dat het er als installatie opstond.

Ik heb een systeemherstel uitgevoerd en voorlopig werkt het goed. Er komt wel nog steeds rechtsbeneden dat het een functie aan het downloaden is.

edit: Ik was een tijdje bezig en het is weer vastgelopen...

aangepast door daan_
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.