Ga naar inhoud

Aanmelden hotmail/outlook


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Sinds vanmorgen ontvangt mijn man geen email meer. Gezien zijn vele belangrijke (en minder belangrijke) bezigheden is dit een ramp.

Bijgevoegd in bijlage de foutmelding die we herhaald kregen, ook na een nieuwe opstart.

Kan iemand van jullie ons helpen?

Nicole

post-27239-1417705564,4892_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

Ik heb je link bekeken en het een en ander uitgeprobeerd. Ten lange leste heb ik het account van mijn man uit outlook verwijderd met de bedoeling het opnieuw toe te voegen.

Dit ging echter niet meer. In bijlage beeld van de boodschappen die ik kreeg. Graag verdere suggesties.

Met dank, Nicole

aangepast door clarkie
afbeelding verwijderd wegens aanwezigheid van e-mailadressen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het account nagekeken in windows live Hotmail en nadien proberen toe te voegen in outlook.

De aanmeldingsgegevens zijn toch verschillend van gebruikersgegevens hé ?

Bij de aanmeldingsgegevens heb ik naam en wachtwoord ingegeven die de provider mij heeft gestuurd om de mailbox te configureren.

Ofwel krijg ik als boodschap: accountgegevens in outlook zijn niet volledig geconfigureerd

Ofwel na inbrengen van server in en uit: accountinstellingen testen

- aanmelden van server inkomende email: voltooid

- testen van emailberichten verzenden: voltooid

- sluit venster om verder te gaan

na sluiten: kader met in koeien van letters: De opgegeven bewerking is mislukt ..... alles annuleren en terug naar af

Ondertussen opnieuw outlook connector geïnstalleerd (hoewel dit niet moest omdat alles bij mij blijft gaan)

Windows Essentials 2012 voor mail geïnstalleerd.

Herstelpunt instellen is geen goede zaak:

Ik heb de keuze tussen 10/10 en 9/10 en !!!! 3/2/2013 ???

Als ik de laatste datum neem, krijg ik alle miserie terug van begin augustus.

Voor zover ik weet kan je Hotmail niet overzetten naar Gmail (tijdelijk) , want dit zou toelaten om het hotmailaccount eens te verwijderen en terug te creëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de aanmeldingsgegevens heb ik naam en wachtwoord ingegeven die de provider mij heeft gestuurd om de mailbox te configureren.

Als je een ander account- in jouw geval een hotmailaccount- wil toevoegen in Outlook moet je ook de gegevens van hotmail gebruiken en niet die van je provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alleen zijn naam, e-mailadres en gewone wachtwoord inbreng krijg ik steeds de melding dat de gegevens niet volledig zijn.

" Instellingen voor uw e-mailserver worden geconfigureerd"

" netwerkverbinding maken = OK"

" serverinstellingen zoeken voor xxxxxxxx@hotmail.com" ---> antwoord: het toegevoegde account is niet volledig geconfigureerd. Mogelijk moet U het account opnieuw configureren voordat U het kunt gebruiken.

Als je dan kiest voor "serverinstellingen handmatig configureren, krijg je het scherm in bijlage.

post-27239-1417705567,6383_thumb.jpg

met als antwoord --> zie alinea 2 van vorig antwoord.

Bij zenden en ontvangen, gaat bij mij alles naar wens. Bij hem steeds foutmeldingen, bovendien wordt er een 'onbekend account' aangemaakt.

Dit 'onbekend account' kan je verwijderen, maar wordt telkens opnieuw aangemaakt. Het onbekend account wijzigen in dat van Frans gaat ook niet.

Nicole

aangepast door iEscape
e-mailadres aangepast ter voorkoming van spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.