Ga naar inhoud

account geblokkeerd


vekamat8182

Aanbevolen berichten

Blijkbaar is het weer een rage. Mijn account is geblokkeerd sedert23/7, heb alle aangeduide stappen doorlopen, de vragenlijst tot 4 keer maar met het resultaat dat dit onvoldoende is om mij aan te duiden als eigenaar van dat account, ondertussen kan ik wel met niets verder. Op 7 augustus krijg ik bericht dat er geen mogelijkheid bestaat om het account opnieuw te openen, omdat ze te weinig afdoende informatie hebben, en nu komt de kat op de koord samen met dat bericht werd ook dat account afgesloten. Kan iemand mij helpen om als het maar mijn maijn account weer te openen?

Met dank

Lieve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je verhaal lijkt het er sterk op dat het om Hotmail gaat. Is dat ook zo ? Dan zal heropenen een gigantisch probleem zijn, want bij de minste fout in de antwoorden op de gestelde vragen, wordt je account niet heropend. Duizenden zijn je voorgegaan als je even Googelt op dit probleem :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor als ik maar geholpen wordt en dan nog ik vind jullie formidabel.

het gaat om het account xxx@hotmail.com en dat sinds 3 dagen geblokkeerd is

Operating System

Microsoft Windows 7

Copy

Screen Resolution

1280 x 720

Copy

Web Browser

Internet Explorer 10.0

Copy

Browser Size

1280 x 605

Copy

IP Address

81.247.130.168

Copy

Color Depth

24 bit

Copy

Javascript

Enabled

Copy

Flash Version

11.8.800

Als wat er in het archief geschreven staat allemaal al voorbij gekomen is dan wordt dit een moelijke zaak omdat ze zelf zeggen dat ik niet genoeg bewijzenheb dat ik ben wie ik ben.Alvast bedant en een fijn weekend

Lieve de it analfabeet

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits het om een Hotmail-account gaat, moet je zelf de vraag stellen of men dit wil heropenen bij Microsoft-Hotmail. Alle info hierover vind je HIER. Via een aantal vragen - die je bij het aanvaarden van je Hotmail-account hebt beantwoord - wordt gecontroleerd of de gegevens wel overeenkomen met de huidige antwoorden. Is dat wél het geval dan word je account heropend. Kan je onvoldoende antwoorden of kloppen de antwoorden niet met de originele antwoorden, dan blijft je Hotmail-account definitief afgesloten. De "heren" van Hotmail zijn daar niet erg soepel in ... enigszins begrijpelijk, maar anderzijds volstrekt klantontvriendelijk. Maar het is dan ook een Microsoft-product :dong:

Uit je vorig bericht heb ik de mailadressen verwijderd i.v.m. het gevaar voor SPAM ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.