Ga naar inhoud

Balkje links onderin bij full screen


Vin

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij dat je dit bekijkt op via de webbrowser met Google Chrome. De balk die je beschrijft lijkt op de statusbalk van Google Chrome.

Zoals het lijkt, lijkt het alsof je muis nog over een linkje staat. Het lijkt mij dat dit het linkje is van het bekijken in fullscreen. Alleen ik zou zo snel niet weten waarom die statusbalk blijft staan, deze zou normaal gezien weg moeten gaan.

Je zou je browserinstellingen eens kunnen resetten, en kijken of het daarna wel weer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke media player bekijk je dat filmpje?

Kan ook te maken hebben met het feit dat je muisaanwijzer zich bevindt in het onderste gedeelte van je venster.

Verplaats de aanwijzer dan meer naar boven.

Aan de muis ligt het niet. Volgens mij gebruik ik shockwave player. Kan ik dat ergens zien?

Het lijkt mij dat je dit bekijkt op via de webbrowser met Google Chrome. De balk die je beschrijft lijkt op de statusbalk van Google Chrome.

Zoals het lijkt, lijkt het alsof je muis nog over een linkje staat. Het lijkt mij dat dit het linkje is van het bekijken in fullscreen. Alleen ik zou zo snel niet weten waarom die statusbalk blijft staan, deze zou normaal gezien weg moeten gaan.

Je zou je browserinstellingen eens kunnen resetten, en kijken of het daarna wel weer werkt.

Met resetten ben ik ook mijn bladwijzers kwijt neem ik aan? En het is idd gogole chrome

aangepast door Vin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een google account hebt gekoppeld aan je google chrome (inloggen bij google chrome) dan worden je bladwijzers als het goed is opgeslagen bij google. Als je daarna opnieuw inlogt, dan worden al je instellingen, bladwijzers en extensies gewoon netjes teruggeplaatst.

Je kunt dit voor de zekerheid controleren door op een andere pc in te loggen met je google account en kijken of al je bladwijzers terugkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.