Ga naar inhoud

Bij Telenet blijven of naar Belgacom overstappen?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb op dit moment basic shake abonnement bij Telenet. Ik zou graag naar Telenet Whop (internet 60) gaan zodat we van 30 Mpbs naar 60 Mpbs(download snelheid).

En van 3 Mpbs naar 5 Mpbs (upload snelheid).

53af037125f25-telenet.jpg

Kenis van mij die raad dan weer over te stappen naar Belgacom Maxi. Waar je onbeperkt internet hebt.

Maar ik zou graag ook download en upload snelheden weden van Maxi abonnement.

post-49459-1417705820,4011_thumb.png

Wat zouden jullie mij aanraden?

aangepast door Asus
telefoonnummer verwijderd uit screen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge
30 Mpbs naar 60 Mpbs(download snelheid

Dit is iets wat ik me steeds afvraag,hoe belangrijk die download snelheid is.

Heb simpel aboke bij Scarlet ook onbeperkt en download in de nacht of als ik weg ben,en ben tevreden.En Telenet voor TV.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download snelheid heeft wel redelijk invloed. Ik download nogal vaak wat games via Origin (Battlefield, ...) maar deze keer is Telemeter volledig vol waardoor nog maar met 1 Mbps surfen. Het heeft serieus invloed op online game-ervaring bij GTA Online bijvoorbeeld op PS3. Simpele dingen downloaden duurt bijna 5 - 15 minuten (naargelang bestandsgrootte). Maar ik ben ook benieuwd of bij Whop abonnement uploaden minder invloed zou hebben op internet. Op dit moment als ik een video upload op YouTube gaat het internet op laptops enz... redelijk traag en uploaden duurt toch wat tijdje. Dus het zou ook voordelig zijn moest ik videos kunnen uploaden zonder dat de rest thuis geen problemen heeft met wifi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze wil ik mijn ervaringen medelen:

Op mijn kot heb ik goedkoopste abbo van Telenet, en wel geen klagen hierover (is nu ook geen echte referentie ;p)...

Thuis hebben wij Belgacom maxi + TV + telefoon... hierover totaal geen klachten! De technische service staat letterlijk 24/7 voor je klaar aan de telefoon... hier nog nooit problemen gehad. Ook GRATIS nummer (!)

Qua downloadsnelheid ook geen klagen. Haal soms wel eens de 6MB (traag tov Telenet) maar toppunt is zeker onbeperkt downloadlimiet ;d

De keuzes tussen de 2 moet je een beetje afwegen...

Edit; ik zit op 70 mb lijn van Belgacom (MAAR snelheid hangt af van afstand tot kastje, staat hier letterlijk voor de deur hehe). Dit nadeel heeft telenet dan weer niet...

Ik download hier tegen 3 MB via mijn server en tegelijkertijd staat TV te draaien (komt via internet binnen) en hierbij lukt surfen nog vrij goed...

aangepast door honk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CraftResource,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Ik heb je eerste bijlage bewerkt: je telefoonnummer was voor iedereen zichtbaar en dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.

De downloadsnelheid bij Belgacom bedraagt (onder optimale omstandigheden, zie kleine lettertjes in de link ! ... ) 30 Mbps, dus wanneer de snelheid van je Basic Internet niet voldoet zal het sowieso een sneller Telenet pakket worden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor. ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook gewoon verhuizen naar Nederland! :D

Hele snelle upload en download snelheden, zonder limiet! Dat wordt hier al JAREN niet meer gebruikt dat limiet.

Ook is TV kijken geen probleem! En ik geloof dat de prijs hier ook stukken minder is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.