Ga naar inhoud

computer onthoudt inloggegevens facebook niet


Kurtt

Aanbevolen berichten

Telkens als ik facebook volledig afsluit en opnieuw opstart moet ik mijn inloggegevens ingeven. Als ik mijn emailadres heb ingegeven, komt automatisch mijn wachtwoord tevoorschijn (dus dat werkt wel). Maar ik moet steeds nog mijn emailadres ingeven. Vroeger werden beide velden automatisch ingevuld als ik "laat mij aangemeld blijven" klikte.

Als ik echter de eerste letter van mijn emailadres opgeef, kan ik gewoon mijn emailadres kiezen uit de lijst. Maar het wordt niet rechtstreeks ingevuld? Is dit een beveiliging van facebook? Is het bij jullie ook het geval?

Kan het ook aan de privacy instellingen liggen van Facebook? Of de accountinstellingen van Facebook? Want daar heb ik wel enkele dingen aangepast zodat niet alles openbaar te zien is op mijn facebook-account.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde fenomeen bij gebruik van een andere browser ?...

Dat was de gouden tip!

Ik gebruik Firefox.

Ik heb het net getest: Alle gegevens werden wel onthouden in Internet Explorer.

Ik heb waarschijnlijk een instelling veranderd in Firefox. Om daar niet eindeloos naar te zoeken welke instelling dat wel kan zijn, heb ik maar een nieuw profiel gemaakt. En inderdaad, nu worden ook opnieuw alle Facebook-account inloggegevens onthouden in Firefox en word er direct ingelogd (ik ben de enige gebruiker van de pc, dus dit is te vertrouwen)

Nogmaals dank Asus voor je tip !!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.