Ga naar inhoud

contactpersonen


Marli

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Vista Home Premium / Windows Mail

Postvak IN / Nieuw bericht / Aan / krijg ik de map : geadresseerden selecteren. Hier staan nu echter al de contactpersonen onder elkaar in alphabetische volgorde en niet in gesorteerde mappen zoals in de map contactpersonen. Knap lastig. Dit was vroeger bij Outlook Express niet het geval. Oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

u zult deze mappen er terug zelf moeten aanmaken, u gebruikte voordien outlook express en nu windows mail dus heeft u een nieuwe pc gekocht, is normaal dat dit niet meer er zo opstaat, persoon die uw adresboek heeft gebackupt heeft ergens een foutje gedaan. Maar ja u kan deze mappen perfect terug zelf aanmaken vanuit uw adresboek en dan gewoon de mensen terug ernaar koppieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Karel, mappen terug zelf aanmaken zeg je, maar die mappen bestaan al in " contactpersonen " . Deze kopiëren zou blijkbaar lukken, maar waar kan ik ze dan plakken ? Het geopende venster " geadresseerden selecteren " via " Aan " neemt dit niet aan. Trouwens , zo ja, wat moet ik dan met die reeds bestaande alpfabetische volgorde ? In het geopende venster " geadres. select. " kan ik wel een nieuwe groep maken, maar ik kan er geen personen naartoe slepen en alles wat ik hier verander, veranderd natuurlijk ook in de juiste map " contactpersonen " .

Waarschijnlijk heb ik het weeral ( hopelijk ) helemaal mis.

In ieder geval aan U ook en aan het ganse team een prettig eindejaar gewenst en bedankt voor jullie vrijwillige inzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaalgezien kan je in je Outlook Express gewoon het volgende doen:

"Bestand" -> "Exporteren" -> "Adresboek"

Zowel de contactpersonen als de groepen zouden dan mee moeten zijn.

(Sla dit bestandje ergens op en Importeer het in Windows mail door het op die plaats terug te zoeken.

Ik heb zelf geen Windows Mail dus hoe dat moet kan ik je niet precies vertellen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vista / Windows Mail / Postvak in / Nieuw bericht / geadresseerden selecteren : hier krijg ik nu al mijn contactpersonen te zien in alpfabetische volgorde en niet zoals in het " Windows Adresboek " waarin alles netjes in mappen is verdeeld. Knap lastig indien je één mail naar een tiental personen wil versturen. Welke bewerkingen moet ik uitvoeren om ook hier alles in diezelfde mappen verdeeld te krijgen. Graag in detail a.u.b. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.