Ga naar inhoud

D-LINK dkt wireless g starter kit


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik moest op mijn pc terug de windwos herinstaleeren daar hij plots niet meer normaal wou opstarten,

nu wil ik er de wireless usb , DWA-11 draadloze usb 2.0adapter op installeren van de D-link starterkit,

echter bij de installatie via de cd-rom geeft hij mij terlkens een foutmelding nade setup, en ook de hardware (usb) wordt slechts soms erkend.

Ik heb reeds even gepiept via deze computer - eigenschappen - hardware en daar staat evfeectief een adapter maar met een geel driehoekje met uitroepteken voor, hij geeft me ook de melding dat het gaat om een code 39 fout

Dien ik de drivers ergens te gaan downloaden, zoja waar, en zou dit mijn probeem kunnen oplossen?

Alvast heel erg bedankt,

MVG,

Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga stegisoft eens vragen om naar uw topic te kijken.

Zelf heb ik een D-Link Dir 615 met een DWA-140 stick.

Drivers voor uw stick vind ik niet helaas maar mischien dat stegisoft u kan verder helpen.

Ik heb wel drivers gevonden voor de DWA-111 die volgens de site bij uw router hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

bedankt beide voor de hulp,

maar de foutmelding blijft hetzelfde namelijk zie bijlage

, wanneer ik mijn pc ansluit met de internet kabel kan ik ook niet op internet.

Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar beter te veel info geven dan te weinig.

MVG,

Michael

fail.doc

hardware code 39.doc

aangepast door michael1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.