Ga naar inhoud

diverse problemen


foodlover

Aanbevolen berichten

Hallo, ik de grootste oen die er hier rondloopt is in het bezit van een ouder type laptop. 3 jaar niet gebruikt. Zet hem aan en hij geeft aan geen legitime microsoft toestanden. Vroeger nooit problemen gehad. Is een pentium 3, XP professional en office 2000. Zo gekocht in 1999.Dus de schijf C gewist en alle programma's verwijder. Later op herstel gedrukt en nu kan ik hem zelfs niet meer afsluiten. Error 2908. Iets met copy.Ik kreeg wel internetverbinding maar kon msn niet vinden. (geen server).

PC maakt geen internetverbinding meer (kan server niet vinden). Wel zie ik dat er verbinding is. Ook de C schijf gewist en weer hersteld. Ik dacht dat je alles eraf kon halen maar de schijf is alleen maar opgeruimd.

Hoe kan ik met beide rotdingen nu op het net?.

Ik heb nu een kleine aspire one waar ik gewoon mee kan mailen.

Ik snap er niets van en ben wanhopig.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand me kan vertellen of het de moeite waard is om het in een computerwinkel te laten nakijken of zal ik dan toch maar weer iets nieuws moeten kopen.

Groetjes Jeannine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Ik zal dan eens kijken of het de moeite is want 10 jaar is wel heel oud voor een laptop doch dat wil niks zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels gevonden wat het kan zijn op mijn PC. Een tijd geleden heb ik eens familysafety gebrobeerd op de PC te zetten. Nu geeft hij aan dat ik dit moet inschakelen maar ik weet niet hoe in en/of uit te schakelen. Ook geeft de PC iets aan als kan niets vinden maar zoek naar fssclient.msi. Hoe kan ik dit vinden.

Inderdaad de laptop is erg oud , dan gebruik ik hem maar als opslag van foto's, dit doet hij namelijk wel.

Bedankt voor de al gekregen informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mijn PC heb ik helemaal leeggekregen en opnieuw Windows XP geinstaleerd. Kan nu wel op internet. Alleen moet ik nog de drivers enzo erop zetten maar dat komt wel. Ik ben alblij dat internet het doet.

Mijn oude laptop zal ik maar afdanken. Nu geeft hij error 2908 aan. Ik kan de schijf niet deleten, ik heb het geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutcode 2908 is waarschijnlijk omdat je niet over de laatste versie net framework hebt. Als XP service pack 2 hebt dan deze downloaden:

Download details: Microsoft .NET Framework 3.0 Redistributable Package

Anders moet je deze nemen bij sp1

Download details: .NET 2.0 SP1 (x86)

Als je de driver niet vindt dan kan je Everest gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.