Ga naar inhoud

Downloaden!!!


Gast tancre

Aanbevolen berichten

Hoi ik zit met een klein probleem, de vriend van men zus heeft een klein downloadprobleemtje :stupid: waardoor het internet o zo traag gaat nu kan ik daar niets tegen zeggen want het is men zus haar pc nu wou ik vragen of er zo geen prog is dat het downloaden beperkt met een wachtwoord ofzoiets, k'hoop dat jullie me kunnen helpen want kom er gek van, thx

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de vriend van men zus downloadt zoveel dat rond de 15de het internet al heel traag gaat marcheert en de laatste drie dagen al helemaal niet meer dus wil ik dat met een paswoord blokeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gebeurd idd wanneer je over je maandelijkse gaat, in plaats van een breedband connectie geeft je provider enkel nog smalband, waardoor je internet verbinding opeens veel trager gaat.

2 opties, wachten tot de maand voor bij is, of extra blokken bijkopen. Precies niet DE oplossing voor jouw probleem tancre.

Wat je wel kunt doen is de sites, waar de vriend van je zus zijn downloads haalt, toevoegen aan de lijst met beperkte toegang.

Als je ingelogd bent op de pc als lokale administrator, (vermoedelijk hoort je zus daarbij) kun je wel in je Internet browser (Internet Explorer) de toegang beperken tot die sites

-open Internet Explorer, ga naar extra - internet opties - tabblad beveiliging

- klik op het rechter ikoontje websites met beperkte toegang

- klik op de knop websites

- onder deze website aan de zone toevoegen vul je de URL in van de website die je ontoegankelijk wilt maken. dus: http://......................., dit doe je voor iedere site waarop hij zijn downloads haalt.

de geblokkeerde sites vindt je terug in het lijstje eronder.

Wil je achteraf de sites terug toegankelijk maken, moet je de geblokkeerde site aanvinken in de lijst en de knop verwijderen klikken.

opgelet als je dit doet als lokale administrator, zijn de beveiligings-instellingen van toepassing voor iedere gebruiker van jouw pc.

hopelijk lost dit je probleem op

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.