Ga naar inhoud

Downloaden niet meer mogelijk.


Yannick^

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden had ik moeilijkheden met mn pc (besturingssysteem Windows XP) en heb ik enkele schijven geformatteerd. Sindsdien zijn de oorspronkelijke problemen verdwenen, maar enkele nieuwe en vooral lastige dingen zorgen nu voor moeilijkheden. Bv:

- Ik kan niet downloaden. Wanneer ik Flash Player (om YouTube,... te zien) probeer te downloaden krijg ik een foutmelding, net als bij alle andere pogingen om software te downloaden (Limewire, Firefox, ...)

- Om vreemde redenen onthoudt de pc mijn Geschiedenis en cookies niet meer.

- Internet werkt perfect, MSN en mIRC werken perfect, online games werken perfect (zelfs de patch updates), ... .

Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Ik download met Internet Explorer.

-Als ik via de officiele Flash site probeer te downloaden, krijg ik:

In IEXPLORE.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Waarna alle andere openstaande sites mee gesloten worden.

- Als ik via andere sites probeer te downloaden, lijkt het alsof het lukt (verloopt even normaal), maar het 'downloadbalkje' vult niet, en enkele seconden of minuten later krijg ik:

Het volgende bestand kan niet worden gedownload: …

Internet Explorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer later opnieuw.

:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens het volgende.

download firefox installeer dit en ga via hier de dingen downloaden die je wit.

ik raad u dan ook aan om dit programma te gebruiken en geen internet explorer meer aangezien firefox veiliger is (en zit ook een ingebouwde pop up bloker in en heel het verhaal)

zo sla je 2 vliegen in 1 klap :)

ik zou zeggen probeer eens hier mee te downloaden wat je zoekt en laat het ons dan nog eens weten.

als het niet lukt om firefox te downloaden dan zou u dat even moeten vragen aan iemand op msn of deze dat door wilt sturen ;)

mvg

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Spijtig genoeg is het probleem nog niet verholpen, Firefox downloaden lukt nl niet, en via MSN of mIRC doorsturen al evenmin. :mad:

Is er nog een andere oplossing waar jullie misschien aan denken? Ik overweeg windows xp te herinstalleren, harde schijven te formatteren etc. Zou dat iets uithalen?

Bedankt,

Yannick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer firefox eens via een andere pc te downloaden en dan op usb stick zetten en dan installeren.

anders zou je idd kunnen overwegen om je windows opnieuw te installeren.

kijk anders ook even de instellingen van je IE na of er niet iets is geblokkeerd... je weet nooit.

je firewall zou ook nog een mogelijkheid wezen.

groeten

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.