Ga naar inhoud

downloadverbruik gaat zeer snel omhoog


Jeroen1989

Aanbevolen berichten

Het is voor het volgende, ik download ongeveer 3 a 4 films per week van 1 gig en nog wat mb max per film dan kom ik op ong 20 gig per maand aan films. er word hier wel op drie toestellen met draadloos netwerk gewerkt er speelt ook iemand continu op een rpggame(ook draadloos) maar toch vind ik het eigenaardig dat wij nu na 2 weken al aan 110 gig verbruik zitten.... wij hebben een mail gehad van de provider dat wij als groot verbruiker worden aanzien maar vind dit zeer eigenaardig want als ik bij mijn ouders woonde(nu bij schoonouders) dowloade ik continu films en online gaming op xbox360 + ook draadloos netwerk erbij en had geen enkel probleem(en is identiek hetzelfde pakket van internet) mijn vraag is dus volgende kan er mij iemand zeggen of dit normaal is ofdat het kan dat er ergens een leak zit waardoor er heel veel download word genomen want ik weet echt niet vanwaar ze zoveel download zouden halen. ik ben wel iemand die niet supergekent is met pc wel downloaden enz... maar gn pctermen :P als iemand kan helpen reageer dan aub want zou graag meer downloaden maar kan niet omdat de downloadlimiet zo snel omhooggaat.

Al bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je er eerst en vooral al op attent maken dat films downloaden in heel veel gevallen illegaal is en zeker als het gratis is.

Nu wat je probleem betreft, het zou kunnen dat het verbruik dat een optelsom is van download en Upload te hoog is.

De vraag is op welke wijze download je films? Indien het een peer-to-peer systeem is worden er ook van jouw PC bestanden gedownload en dat betekent een hoge upload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.