Ga naar inhoud

Draadloos internet


Ron2011

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij zeggen hoe ik het beste draadloos internet kan gebruiken?

Ik heb mijn pc nu tijdelijk in de woonkamer staan met een vaste telefoonaansluiting, maar ik heb gehoord van iemand dat dit ook via een antenne kan of een router, omdat mijn modem geschikt is voor draadloos internet.

Ik had de pc eerst in een andere kamer staan met een 20 meter lange kabel die door drie kamers in de muur liep via gaten, maar die zijn nu dicht gemaakt door stucen.

Kan iemand mij zeggen wat het beste is en of dit beter is dan een vaste aansluiting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je geen draad meer kan genruiken moet je wel over op draadloos. dat gaat weliswaar iets trager dan via draad, maar veelal merk je dat niet of nauwelijks.

je moet wel een draadloze adapter in je pc hebben. hen je die niet, dan haal je voor niet te velee geld een usb draadloos ontvangertje.

met de handleiding en de bijgeleverde software moet het instellen niet te moeilijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info, ik denk dat ik maar de pc in de woonkamer laat staan, ik heb alleen een heel groot bureau van 1,80 bij 90 dat ik dan in de hoek zal zetten. Hopelijk kan ik de tientallen kabels met 4 stekkerdozen ook wegwerken. Misschien iemand een oplossing om dit onzichtbaar te maken?

post-27801-1417705609,8763_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.