Ga naar inhoud

draadloos internet! help !!!


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik mijn laptop gefragmenteerd en alles van programma's er opnieuw opgezet. Ook de drivers zijn allemaal geïnstalleerd.

Nu heb ik en probleem voor mijn draadloze internetverbinding te instaleren (of hoe meot ik het zeggen). Hoe meer ik google, hoe zotter ik ervan wordt. ik begrijp het dus helemaal niet meer.

het enige wat ik heb is '1394-verbinding ingeschakeld'.

wij werken met ADSL ...

kan er mij aub iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1394-verbinding is voor een firewire verbinding ( dat is een bekabelde verbinding tussen 2 of meerdere computers ).Deze moet je niet gebruiken voor internet

Je moet zoeken naar je je netwerk kaart ( meestal aangegeven als lan verbinding ).

Als het goed is moet je met je laptop een draadloze verbinding kunnen zoeken, als het goed is moet die je router/modem kunnen vinden.

Maak daar verbinding mee en als die beveiligd is moet je een wachtwoord opgeven ( ik neem aan dat je die wel weet :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik start > uitvoeren > en typ: %SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s

ENTER

Kik op apparaatbeheer > en kijk dan in rechterkolom naar een netwerk kaart of netwerk adapater > Klik dan rechts op die kaart > inschakelen en/of bijwerken.

Herstart de pc

-Zorg dat de adapter is ingeschakeld vaak een FN toetst met cijfer > controleer handleiding.

-In vele gevallen heb je een aparte aan/uit knop voor uw draadloos netwerk ergens opzij of vooraan van de laptop. Zet deze aan! > controleer handleiding.

Lukt dit alles nog niet: wat voor computer heb je? Wat voor besturingssysteem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.