Ga naar inhoud

Draadloos Internet ( Hercules ) Beveiligen


Aanbevolen berichten

Gisteren hoorde ik nogmaals op het nieuws dat mensen gebruik maken van andermans internet.

Aangezien ik al veel problemen heb gehad met internet, en ik al enkele maanden mijn internet wil beveiligen ( maar me nooit lukt) kom ik hier eventjes aankloppen.

Mijn draadloos internet van hercules werkt perfect, maar als ik de stappen probeer te doen die velen aanbevelen om een w8woord in te stellen, dan krijg ik steeds de melding: Alleen Lokaal

Kan iemand mij soms een tip geven hoe ik mijn internet kan beveiligen maar zodat ik ook internetverbinding heb?

Ik heb al in de hercules Quickaccess voor router gekeken, daar kan ik een w8woord ingeven, maar dit w8woord wordt nooit gevraagd wanneer ik verbinding maak met internet.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik heb ook moeite gehad met mijn router...

je hebt dus 2 soorten 'sleutels' om je internet te beveiligen.

je hebt WPA en WEP dacht ik...

1 van de 2 kan je ook automatisch een wachtwoord laten geven, (heb dit ook moeten doen)

is geen makkelijke code, maar het beveiligd je gewone buur.

dus ff vraag. heb je de cd die erby zat geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yups die heb ik geïnstalleerd want met mn vista ging het niet anders ..

Mss dat het ligt aan vista? dat het een beetje botst ofzo?

Ik heb wel nog een andere laptop ook, waar xp op staat, anders probeer ik het daar ook nog eens mee maar op de vista lukt het me echt niet :s

en ik ik heb zo een code gekregen , zo één van zeker 18 cijfers/letters d8 ik. maar als ik mij daarmee probeer aan te melden, lukt dat ook nog niet .

Rare dingen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke

Nuja geen probleem :)

ik pruts nog wel ff verder en zie wel wat er gebeurd :D

en anders ga ik er es mee binnen want het is niet te doen om onbeveiligd te internetten. heb steeds het gevoel dat er mensen downloaden op mijn acount maar ja je kan het niet bewijzen hé!

Alvast bedankt & ik laat nog wel iets weten als het me is gelukt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho!

Euhm ik denk da het dit moet zijn dan? Hercules Router WiFi 802.11G-54?

Of is het ng iets anders?

Ik trek meestal mijne plan met pc en kan er goe mee overweg maar da soort zaken :D

Heb al héél mijn boek uitgelezen maar alles wat ik probeer krijg ik de melding dat ik enkel Lokaal internet heb dan ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.