Ga naar inhoud

Draadloze internetverbinding doet het; computer maakt geen verbinding.


Martin28

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vraag met betrekking tot het draadloos internet, en ik hoop dat iemand een oplossing kan aandragen.

Ik heb een VAIO-Laptop van Sony(VGN-FZ39VN). Ik maak gebruik van een draadloos netwerk van iemand anders, die mij het wachtwoord heeft gegeven.

Van de een op de andere dag maakt mijn computer alleen 'lokaal' verbinding met het netwerk, terwijl het signaal goed is. Verschillende dingen heb ik al gedaan:

- ip adres vernieuwd

- de eigenschappen van de verbinding gechecked(WPA2-Personal) en deze kloppen

- windows laten vernieuwen

...het mag allemaal niet baten...draadloos internet met een goed signaal, maar mijn computer komt niet op het internet terwijl mijn oude laptop moeiteloos op internet komt.

Het moet dus aan mijn computer liggen.

Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen om mijn verbinding weer te herstellen? Wat kan er gebeurd zijn wat dit probleem veroorzaakte. Er is niets vreemds met mijn computer gebeurd.

Alvast dank voor jullie antwoord. Ik hoop dat ik dit probleem snel kan oplossen.

Iemand een mogelijke oplossing

Dank! Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is een update van de antivirus de oorzaak.

Probeer eens een systeemherstel te doen van voor de probleem.

Hoi Stegisoft,

Dank voor de tip. Ik heb zojuist geprobeerd een systeemherstel toe te passen, maar helaas lost dit het probleem niet op.

Zijn er nog andere dingen waar ik naar zou kunnen kijken?

Groet,

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.