Ga naar inhoud

e-mail verzend probleem


facteur

Aanbevolen berichten

Hey,ik heb een probleem met mijn outlook,

ik heb geprobeerd een e-mail te verzenden met foto's,

ik krijg ze niet verzonden en kan ze ook niet verwijderen ,ik kan ook geen mails meer binnen trekken.gelukkig kan ik de belangrijkste doorsturen via de tv naar mijn hotmail adres. ik krijg telkens de melding dat outlook niet reageerd,kan er mij iemand helpen

de facteur:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd om dit bericht te verwijderen ... maar dan wel met een uitgeschakelde internetverbinding ? Want het zou kunnen dat je programma zo ingesteld staat dat het steeds automatisch wil verzenden. En dan is verwijderen tijdens deze actie uiteraard niet mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kape,

had dit reeds geprobeerd,krijg onmiddelijk melding dat het programma niet reageert

toch bedankt voor de suggestie

de facteur

---------- Post toegevoegd om 21:32 ---------- Vorige post was om 21:28 ----------

Hey Eva,

Ik had 2 mails in het vak verzenden staan,1 ervan heb ik inderdaad kunnen verslepen naar concepten,maar de eerste die de boosdoener is in het systeem kan ik niet vastpakken omte verslepen,toch bedankt voor je snelle reactie

groetjes de facteur

---------- Post toegevoegd om 21:37 ---------- Vorige post was om 21:32 ----------

Hey Eva,

ik had 2 mails in het vak verzenden staan en 1 ervan heb ik inderdaad kunnen verslepen naar het vak concepten,maar de eerste die de boosdoener is kan ik niet vastgrijpen om te verslepen,toch bedankt voor de tip.

groetjes de facteur :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Behemoth,

gaat helaas niet,zelfs zoals Eva mij heeft laten proberen met de te verzenden mail in de concept te slepen,van zodra ik op postvak uit klik kopt de zandloper op het scherm zowel on line als off line,en krijg ik de melding dat het programma niet reageerd,alvast bedankt voor de poging

groetjes Facteur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een optie welke je kan proberen is het instellen van een nieuw outlook profiel.

Je zal je mail server wel opnieuw in moeten stellen en alle mail opnieuw binnen moeten halen, de mail zal verdere inkomende en uitgaande mails echter niet blokkeren.

Volg onderstaande stappen om een nieuw outlook profiel in te stellen.

configuratiescherm > e-mail > profiel.

Maak hier een nieuw profiel aan en volg de wizard om je mailserver van je provider in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.