Ga naar inhoud

Explorer 11


Wes80

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik draai windows 7 op mijn systeem en heb laatst enkele updates gedaan, waaronder die van explorer naar de 11-versie.

Het enige probleem is, wanneer ik aan het surfen ben en ik wil terug naar de vorige of volgende pagina gaan via de links/rechts-pijltjes bovenaan, dan moet ik hier steeds dubbel op klikken want als ik er maar 1x op klik, krijg ik telkens een blanco pagina.

Iemand ervaring hiermee of nog beter, een oplossing?!

Alvast bedankt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens onderstaande:

  1. Sluit alle Internet Explorer- en Windows Verkenner-vensters.
  2. Druk op "Windows-toets + R" en typ "inetcpl.cpl" en druk op ENTER
  3. Tik of klik op het tabblad "Geavanceerd" en onder de optie "Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen".
  4. Tik of klik op de knop "Opnieuw instellen".
    Tik of klik om het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen te selecteren als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  5. Tik of klik wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld op Sluiten en vervolgens tweemaal op OK.
  6. Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw. De wijzigingen worden doorgevoerd wanneer u Internet Explorer de volgende keer opent.

Bron: Wanneer u Internet Explorer start, wordt het programma na opening onmiddellijk gesloten

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedankt voor de reactie.

Ik heb bovenstaande geprobeerd, zonder resultaat.

Het is mij wel opgevallen dat het alleen bij google-gerelateerde pagina's gebeurt.

Als ik bijvoorbeeld op deze site surf, kan ik zonder probleem terug en verder gaan door op de links/rechts-pijltjes (1x) te klikken.

Echter via google treedt het probleem op dat ik met één enkele klik een blanco pagina krijg.

Ligt het probleem dat eerder bij één of andere instelling in google dan bij explorer zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij wel opgevallen dat het alleen bij google-gerelateerde pagina's gebeurt.

Echter via google treedt het probleem op dat ik met één enkele klik een blanco pagina krijg.

Ligt het probleem dat eerder bij één of andere instelling in google dan bij explorer zelf?

Kan je eens doorgeven over welke pagina's van Google het gaat, dan kunnen we het zelf ook testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een site gevonden waar het probleem ook al ter sprake gekomen is.

Een oplossing hebben ze er nog niet voor, wel een manier om errond te werken en het blijkt te helpen.

Het is beter dan niks maar échte oplossing kun je het ook niet noemen.

Misschien dat ik hier mensen me de volgende link wat meer wegwijs kan maken: IE11 X-64 RTM Back Navigation not working properly

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.