Ga naar inhoud

Facebook account werkt niet


jorn90

Aanbevolen berichten

Hallo, toen ik me daarnet inlogde op mijn facebookaccount, kreeg ik na het inloggen enkel en alleen een blanco pagina. Ik heb me al op verschillende browsers en op verschillende pc's proberen aan te melden en ik krijg steeds hetzelfde probleem. Na het inloggen krijg ik dus enkel een blanco pagina en niets van mijn facebook-startpagina. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem zich op meerdere computers voordoet, vrees ik dat het probleem zich bij Facebook zelf stelt.

Helaas staat die ervoor bekend om regelmatig dergelijke login problemen te geven.

Probeer later nog eens in te loggen, waarschijnlijk zal het wel terug werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hetzelfde probleem, maar een vriendin van mij haar fb werkt wel.

Als ik mijn cookies wis (zag ik als tip op meerdere fora) kan ik wel terug de startpagina zien, maar als ik me dan aanmeld krijg ik terug enkel die blanco pagina...

ten einde raad kwam ik hier dan maar terecht :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hetzelfde probleem, maar een vriendin van mij haar fb werkt wel.

Als ik mijn cookies wis (zag ik als tip op meerdere fora) kan ik wel terug de startpagina zien, maar als ik me dan aanmeld krijg ik terug enkel die blanco pagina...

ten einde raad kwam ik hier dan maar terecht :s

Ik denk dat ik een mogelijke oplossing heb, via de site beta.facebook.com lukt het bij mij dus wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.