Ga naar inhoud

Facebook onthoud mijn account niet meer


odil

Aanbevolen berichten

Beste,

Als ik nu mijn facebook open, dan moet ik mij steeds opnieuw inloggen.

Ik plaats uiteraard een vinkje bij, laat mij aangemeld blijven, maar nog moet ik mij steeds aanmelden?

Ik heb dit probleem na het ledigen van mijn tijdelijke bestanden/cookies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem na het ledigen van mijn tijdelijke bestanden/cookies
Als je cookies verwijderd is het normaal dat je het steeds opnieuw moet ingeven. Ik zou cookies slechts om de maand ofzo verwijderen.

Dat is bij iedereen zo, als je cookies verwijderd, dat dan ook de accountgegevens die in de cache zaten, niet meer in de cache zitten (of in de coockie).

Een coockie onthoudt onder andere je login naam van facebook. Dus als je alle coockies verwijderd, dan is die coockie van je login gegevens van Facebook ook verwijderd.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookie_%28internet%29

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat als ik de cookies verwijder, ik ook opnieuw moet inloggen op facebook.

Maar nu onthoud hij de login gegevens niet meer, ook al verwijder ik nu geen cookies, ik moet elke keer als ik facebook bezoek of een forum mijn gegevens ingeven.

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet inloggen en een vinkje plaatsen voor "Laat mij aangemeld blijven"

post-484-1417704429,804_thumb.png

Welke browser heb je? Firefox of Internet explorer? Bij Firefox kan je instellen dat coockies steeds bij het afsluiten van de browser verwijderd worden, maar dat is geen standaardinstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking, je kan hem vergroten door er op te klikken.

post-20447-1417704429,9892_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met het inloggen is gelukt op de manier van asus, maar nu zit ik met een ander probleem.

Als je een website opent dan zie je hem in een klein venster, dus niet over de voledige breedte van het scherm.

Uitrekken en afsluiten, of rechtsklikken en maximaliseren lukt niet, de volgende keer dat je een website opent is het terug een klein venster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.