Ga naar inhoud

firefox / flah


wieben

Aanbevolen berichten

Er is een website die beweert dat ik een mobiel apparaat of een computer zonder flash gebruik, terwijl ik toch echt een laptop gebruik. Men adviseert een laptop of desktop te gebruiken. Ik heb een adobe flash player op de laptop. Bij de plug-ins vind ik de naam "Shockwave flash 11.5.502.135. Bij de explorer heb ik dit probleem niet. Wie helpt?

aangepast door wieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

IK gebruik Firefox 17.0.1 De linkhttp: //www.landal.nl/ Wat ik raar vind, is dat de videos wel afgespeeld kunnen worden. Bij eigenschappen lees ik dan ook een verwijzing naar de flash player. Wil ik reserveren. dan komt een extra scherm waar ik lees:

"Let op! Omdat u gebruik maakt van een mobiel apparaat (of computer zonder Flash) is het nog niet mogelijk om een totaalprijs te tonen" en " Voor een volledige prijsberekening en/of een directe reservering adviseren wij u om een desktop/laptop te gebruiken. " Ik gebruik dus echt wel een laptop.(Asus nog wel) Met de explorer gaat alles goed. Nu kan ik wel overstappen naar explorer, maar die vind ik niet zo prettig. saai

Alvast erg bedankt voor de moeite en meedenken.

Vriendelijke groet,

Wiebe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk momenteel met een beta-versie van Firefox, maar heb het collega Jean-Pierre laten testen met Firefox 17.0.1...bij hem verliep het alvast prima.

Heb je Flash al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?...hier vind je de download, let tijdens de installatie op voor ongewenste "meegeleverde" software !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft niet geholpen. Het is natuurlijk wel een ini-mini-probleempje. Verder werkt alles goed, dus ik laat het hierbij. Wil ik boeken of ik kom iets anders tegen, dan wijk ik voor een keer uit naar explorer . In ieder geval bedankt

Vriendelijke groet,

Wieben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.