Ga naar inhoud

Fout in het script voor Internet Explorer


Loprakso

Aanbevolen berichten

Beste, Onlangs installeerde ik I.E.8 en toeval of niet, krijg ik telkens bij het opstarten van mijn pc (evenwel niet bij het heropstarten) de onder rubriek opgenomen foutmelding. De omschrijving ervan: Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina. Regel 881 Teken 5 Fout Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object URL file:///C:/Program%20Files/Belgacom/agentui/shell/inc/shellui.js Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina? Klikken op JA of NEEN, maakt geen verschil uit, in kan de browser normaal gebruiken (zelden want standaard gebruik ik Firefox). Niettemin, zou ik verkiezen de fout recht te zetten en dat desbetreffend bericht niet meer verschijnt. Ik draai op XP SP3 (normaal werkte ik met SP2 maar kan mij niet herinneren hoe het komt dat SP3 geïnstalleerd werd) Aangezien de vermelding in de URL van Belgacom heb ik hun helpdesk zonder succes geraadpleegd (onvoldoende ervaring met IE8 bèta luidt het). Dus speel ik u de bal door. Al te googelen heb ik vastgesteld dat dit probleem vaker voorkomt, met "identiek" dezelfde URL, maar andere regel en teken. Met dank bij voorbaat en mvg. Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgene ik je aanraad is eens te kijken naar je opties van internetexplorer.

1.Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm.2.Dubbelklik op Internet-opties.3.Open het tabblad Beveiliging.4.Klik onder Selecteer de zone waarvoor u beveiligingsinstellingen wilt opgeven op Internet.5.Klik op Standaardniveau.6.Klik op Toevoegen.7.Herhaal stap 4 tot en met 6 voor elke zone met webinhoud.8.Klik op OK.

Meer info:

Foutbericht: Fout in het script voor Internet Explorer - Er is een fout opgetreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.