Ga naar inhoud

fout melding bij aanmelden spotnet


ebro

Aanbevolen berichten

een vraagje kan iemand mij helpen ik ben geregistreerd bij spotnet alles in orde maar als ik mij wil aanmelden krijg ik foutmelding 309 na vele malen proberen altijd hetzelfde wat is het probleem?????????????:dong::dong::dong::dong::dong::dong::dong: op voorhand bedankt :-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast internetprobleem

Batida, is je probleem opgelost? (309), foutcode voor: je bereikt de server niet. mag ik vragen wat je al hebt geprobeerd en of eerder wel gelukt is om gebruik te maken van spotnet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles geprobeerd cotact gehad met iemand van spotnet normaal alles in orde betreffende wachtwoord en inlognaam

volgens iemand die aan computers werkt zou het firelwall zijn die het blokeert jammer maar helaas ik zal moeten tevreden zijn zonder spotnet ?????:hmpf::hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast internetprobleem

Je geeft aan alles geprobeerd te hebben, ook op een andere pc getest? Zonder firewall getest? Als dat niet het probleem is dan kun je eventueel upnp aanzetten , wat voor modems/routers heb je

aangepast door internetprobleem
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zonder firwall is wel gevaarlijk maar zoals gezegd zal ik later eens proberen op een andere computer voorlopig heb ik het wel gehad mijn proefversie is al verstreken zonder resultaat ik wel betalen geen probleem maar moet het wel in orde zijn he ???

en zoals het nu is lukt het wel niet jammer en wat is upnp????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.