Ga naar inhoud

Geen beeld


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik weet niet of ik hier die vraag mag stellen,het is namelijk zo dat ik een blog heb op Seniorennet en daar staan ook muziekdingetjes en zo er op.

Sinds een paar dagen staat in de plaats van die onderwerpen (dat zie ik ook als ik naar andere blogs ga) een leeg beeld met in de linkerbovenhoek een vierkantje met linksboven een rood vierkantje,rechts in het midden een groen bolletje en in de linker benedenhoek een blauw driehoekje.

Misschien heb ik iets verkeerds gedaan op de pc bij instellingen ik weet het niet en misschien kunt u mij helpen.

Beste dank

Joel Loose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze blog ... en ook alle anderen werken perfect. Het moet dus iets met de instellingen van je eigen PC te maken hebben. Kan je via systeemherstel de PC niet terugzetten naar een oud herstelpunt van een datum die vóór het begin van dit probleem ligt. Dan is (normaal) meteen alles opgelost (als je iets fout zou gedaan hebben met de instellingen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.