Ga naar inhoud

Geen Geluid meer via Internet


TH3

Aanbevolen berichten

Hallo , hier ben ik weer ,ik heb bovengenoemde discussie gelezen en de vraag is ,ook bij mij doet het level van de luidsprekers het niet, en geen geluid van internet of geladen bestand, wel geluid van realtec en windows geluiden maar niet van internet ,kan ik nu het opgeloste probleem zo navolgen ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem al een week of 8. IN Firefox heb ik geluid van realtec en windows geluiden plus een plug container for firefox deze doen het goed .

Maar op internet alleen : realtec en windows geluiden . Deze doen het niet

Ook mijn level doet het niet ,er komt wel een heel hoog geluid uit .de laptop dat zeer aan de oren doet

aangepast door TH3
schoot mij te laat te binnen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem al een week of 8. IN Firefox heb ik geluid van realtec en windows geluiden plus een plug container for firefox deze doen het goed .<br>Maar op internet alleen : realtec en windows geluiden . Deze doen het niet<br>Ook mijn level doet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.