Ga naar inhoud

Host vaststellen


Aanbevolen berichten

Ik kan geen pagina's meer openen, bij alles geeft hij aan " host vaststellen" en dan blijft hij heel lang vast hangen en uiteindelijk geeft hij aan dat hij de pagina niet kan openen! Wie weet een oplossing hier voor? Heb al vanalles geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Windows XP

Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\\windows\\system32\\drivers\\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

(*) Windows Vista en Windows 7 gebruikers moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat mijn pc dus niks kan openen, moet ik nu alles vis mijn iPhone doen en weet nu dus nog niet wat ik aan dat" host vast stellen" kan doen. Iemand anders een idee, is heel vervelend als je wel internet hebt maar hij niks opent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam via veilige modus een paar dagen lang op internet, maar heb denk ik, op n verkeerde knop gedrukt bij veilige modus, bij de vraag erna, op nee ipv ja, en sindsdien kom ik ook via veilige modus niet meer op internet... Wat een gedoe! Kan nu weer niks op pc... Geeft in veilige modus nu dus steeds aan; kan geen verbinding maken met internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.