Ga naar inhoud

Hotmail


Aanbevolen berichten

Dit is de Engelse tekst waar iEscape naar verwijst:

  1. In Internet Explorer, click on Tools
  2. Click the Connections tab, and then click LAN Settings
  3. Check the automatically detect settingscheck box
  4. Click Advanced tab
  5. Scroll down to Security
  6. Uncheck Check for server certificate revocation
  7. Click OK
  8. Close all IE windows and start a new session.

En dit is mijn Nederlandse vertaling:

  1. In de menubalk van Internet Explorer klik je op Extra, en dan op Internetopties
  2. Klik op het tabblad Verbindingen, en klik dan op de knop LAN-instellingen
  3. Zorg ervoor dat er een vinkje staat voor ‘Instellingen automatisch detecteren’. Klik daarna op OK om dat venster te sluiten
  4. In het venster Internetopties klik je nu op het tabblad Geavanceerd.
  5. Scrol naar Beveiliging (dat staat als het goed is, al bovenaan, dus direct in beeld)
  6. Haal het vinkje weg voor ‘Controleren op intrekken van servercertificaten’
  7. Klik op OK om het venster Internetopties te sluiten.
  8. Start de computer opnieuw op

Mijn vertaling wijkt wat af van het origineel. Punt 1 is in het Engels niet compleet. Voor punt 6 is het volgens Microsoft vereist om de computer na die wijziging opnieuw op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor de nederlandse vertaling...spijtig genoeg is na al deze invoeringen nog niks veranderd,het kader met de vermelding serverfout 0x80048849 blijft maar komen en kan ik geen hotmails ontvangen nog verzenden juist alleen live mail gaat.. Hopende alsnog op oplossing Dank ik U.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lees jij je mails van Hotmail? (Hotmail heet trouwens al een tijdje Outlook.com; een verwarrende naam, vind ik. Die naam lijkt voor mij te veel op het grote Outlook, onderdeel van de Microsoft Office Suite...)

Lees jij je mails van Hotmail via de browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome of een andere) of heb je in Windows Live Mail je Hotmail account toegevoegd?

Kun je via de browser nog wel Hotmail berichten lezen, schrijven en verzenden? Wat gebeurt er als je op de volgende link klikt: https://login.live.com/

Kun je dan wel inloggen in Hotmail/Outlook.com en je mails lezen enzovoort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

Ja mijn hotmailadres is toegevoegd aan mijn windows live mail..deze werkt goed alleen mijn Hotmail kan ik geen berichten meer ontvangen en versturen een kader met de

melding Controleren op nieuwe berichten op Hotmail ...Waarschuwingen. komt er steeds op scherm.

-------------------------------------------------------------------------

Met Dank..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.