Ga naar inhoud

hotmail openen in messenger


carl

Aanbevolen berichten

Dit is de eerste maal dat ik gebruik maak van dit forum.

Ik werk met windows xp, messenger 2009 , windows live mail en ie 8.

probleem : wanneer ik hotmail wil openen in messenger door op het envelopje te klikken, opent windows live mail en niet hotmail, zoals ik vroeger gewoon was. ik denk dat ik dit probleempje heb sinds ik overgeschakeld ben van messenger 2008 naar messenger 2009.

Weet er iemand een oplossing ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

De merknamen MSN en Hotmail zijn niet meer actueel ten koste van de bekendere naam Windows. Behalve Hotmail veranderen ook de andere MSN-diensten Messenger, Search en Spaces in Windows Live-merken.

De portal van MSN zelf blijft wel bestaan, maar de diensten zullen worden aangeboden onder de nieuwe benaming ,,Windows Live’’. MSN Hotmail wordt Windows Live Mail, MSN Messenger gaat door het leven als Windows Live Messenger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord, maar niet correct. Ik gebruik voor het ogenblik Windows live messenger en Windows live mail (opvolger van outlook express en windows mail).Tot nu toe , wanneer ik een bericht ontvang dat er een nieuw hotmail bericht was in messenger , klikte ik op het envelopje in messenger en kon ik mijn hotmail berichten lezen. Sinds enkele weken ope nt niet hotmail meer, maar het gewone mailprogramme windows live mail. Om mijn hotmail voortaan te lezen,moet ik rechtstreeks naar de website van hotmail gaan.

Toch bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord, maar niet correct. Ik gebruik voor het ogenblik Windows live messenger en Windows live mail (opvolger van outlook express en windows mail).

Toch bedankt,

Windows Mail (Vista) is de opvolger van Outlook Express (XP en ouder), maar Windows Live Mail is iets anders en heeft niets met Winows Mail of Outlook Express te maken, maar het is wel allemaal van Windows.

Gebruik je Windows Live Mail?? Anders moet je gewoon rechts in het start-menu klikken, naast menu start op aanpassen klikken, en kies bij e-mail Windows Live Hotmail. Dan wordt dit u standaard mail-programma.

Het zou kunnen dat bij de nieuwe versie van Live Messenger het standaard e-mail programma wordt gekozen en niet meer de website van Windows Live Hotmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dat ook al geprobeerd, hotmail instellen als standaard e-mail programma, maar dat verandert niks, het probleempje blijft bestaan. Aan de andere kant hebben we op de laptop van mijn broer met Vista, de zelfde programma's, windows live mail als hoofd e-mail programma en windows live messenger 2009. Als we daar op het envelopje klikken krijgt hij wel zijn hotmailprogramma,. Raar maar waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net hetzelfde. Heeft te maken met het feit dat je je hotmail-account gedefinieerd hebt in windows live mail. (Bij je broer is dit laatste waarschijnlijk niet het geval). Wanneer ik mijn hotmail online wil bekijken ga ik gewoon naar www.hotmail.com . Verder vind ik windows live mail wel goed. (met o.m. synchronisatie van contactpersonen en kalender)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reaktie, en ben tevreden dat er nog mensen zijn met het zelfde fenomeen. maar ik begrijp niet goed wat u bedoelt met "dat ik mijn hotmailaccount gedefinieerd heb ". Maar voor de rest doe ik ook zoals u, direkt naar hotmail gaan.Nogmaals bedankt voor de reaktie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.