Ga naar inhoud

Hotmail veroorzaakt muisprobleem


dj2507

Aanbevolen berichten

Bij het openen van Hotmail wordt de muis onbestuurbaar en verplaatst zich voortdurend over het scherm en verloop van tijd staat de muis stil in de taakbalk. Dit probleem doet zich uitsluitend voor in Hotmail en niet op andere sites.

Het probleem is ontstaan bij het openen van een e-mailbericht van een goede kennis uit Amerika.

Van de buurman heb ik zijn draadloze muis gebruikt die het zelfde beeld vertoonde in het programma Hotmail.

Na gebruik van deze muis blijkt nu, dat de muis het op zijn PC niet meer doet.

Heeft e.a. wellicht te maken met een binnengehaald virus?

(besturingssysteem Windows XP)

graag een advies

vr. groet dick - Empuria Brava Spanje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dit eens voor de test:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je advies, de situatie nu is, dat bij het surfen over internet de muis wel goed werkt, maar zodra ik ga inloggen op een vertrouwde site zoals , netmail, mijn bank gegevens en de krant dan gaat de muis bij het intikken van de eerste letter van het wachtwoord aan de loop en wordt dan onbestuurbaar.

Vanwege dit probleem kan ik dus o.a. niet inloggen op hotmail of netmail.

Ik durf het programma Hyackthis niet te installeren omdat de problemen dan wellicht nog groter worden. Ben op vakantie in spanje en beschik dus nit over installatieschijven ingeval het helemaal zou gaan.

In ieder geval mijn dank.

gr dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hijackthis gaat enkel je systeem scannen op besmettingen die door de mazen van je virusscanner geglipt zijn omdat het niet echt virussen zijn.

Deze besmettingen kunnen echter wel je systeem in de war sturen.

Maak gewoon het log met Hijackthis, plak het in een bericht zoals Stegisoft aangeeft in bericht nr4 en wacht op instructies.

Iemand van ons zal je log nazien en dan stap voor stap uitleggen wat je verder moet doen om op een veilige manier eventuele besmettingen op te ruimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan nu met de IE8 niet meer op een site komen, bij het inloggen (invoer van een internetadres in adresbalk) gaat de muis aan de wandel. De sites die ik in favorieten heb opgeslagen kan ik wel openen en overheen surfen dit geeft geen probleem.

Samengevat het is gedaan om een nieuwe site te openen of in teloggen op hotmail. Maar besloten om de laptop in de koffer op te bergen en bij terugkomst na te laten kijken.

In ieder geval hartelijk dank voor je assistentie.

gr, dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.