Ga naar inhoud

IBM thinkpad T41 wifi probleem


geoffke001

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals jullie al zien heb ik een probleem met de wifi

Ik heb al de driver geinstalleerd van de wifi card. ( IBM 11abg Wireless LAN Mini PCI Adapter)

Maar er blijft een geel uitroepteken bij staan in aparaat beheer.

Al de andere drivers van ethernet en geluid enz.. zijn correct en werken perfect. het is alleen mijn wifi die niet wil. er is een code 10 bij de wifi card. Ik ben ten einde raad. de drivers heb ik gevonden op www.lenovo.com

Dank voor de steun

Link naar reactie
Delen op andere sites

code 10 betekent eigenlijk verkeerde drivers, of geen drivers geïnstalleerd. Gaat het hier om een desktop PC (LAN Mini PCI Adapter), baseer me hierop.Is dit een nieuwe wifi card? Is je PC ook een IBM? Op welke wijze heb je de drivers en de wifi lan card geïnstalleerd? Normaal is het eerst software (drivers) installeren, en dan pas de lan card inpluggen. Is dit juist omgekeerd gebeurd, krijg je ook dat geel vraagteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de juiste driver gevonden maar na de hersttart van de pc heb ik weer hetzelfde probleem. Dus ik instaleer de driver, krijg een melding dat alles is goed geinstalleerd maar moet een restart doen om effect te geven. na de herstart heb ik trg een code 10

Het gaat om een Artheros AR5211 Mini PCI Wireless Network Adapter

en normaal moet ik die driver gebruiken AR5001X

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kaart ondersteund IBM of iets

ondersteunt IBM compatibel, wat betekent dat dit al een lan card is van een paar jaartjes oud. Begin zo een vermoeden te krijgen dat de drivers niet meer compatibel zijn voor Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.